Ma bucur enorm ca am descoperit aceasta serie minunata, azi am reusit sa termin de citit si ultimul volum al seriei Ingeri Cazuti: Extaz, de Lauren Kate. De la un volum la altul autoarea a evoluat foarte mult, dar ultimul volum Extaz mi-a intrecut orice asteptari. Desi, abia l-am terminat de citit, parca imi vine sa il citesc din nou, atat de frumos si fascinant este acest volum. Toate cele patru volume le-am primit de la Libris.ro . Imi este greu sa ma despart de eroii mei dragi, dar trebuie. O sa retraiesc din nou actiunea cartii acum odata cu aceasta recenzie. Va recomand cu toata inima sa cititi aceasta serie, este absolut geniala. Nu stiu cum a reusit autoarea sa creeze aceasta poveste, dar o felicit din toata inima. O sa mai caut si alte carti scrise de ea, pentru ca sunt sigur ca vor fi pe placul meu.

Recenzie – Ingeri Cazuti: Extaz, de Lauren Kate

Calatoria Lucindei in trecut, in vietile anterioare, nu a fost tocmai un succes. Ea nu a descoperit blestemul ce planeaza asupra ei si a lui Daniel, insa a reusit sa se cunoasca mai bine prin prisma avatarurilor ei. Misterul blestemului si cum poate fi el rupt, inca nu a fost rezolvat. Aflarea vestii ca cel pe care l-a crezut prieten in calatoria ei nu a fost altul decat Lucifer a socat-o pe Luce. Tot ea le spune si ce plan are Lucifer pentru a invinge in razboiul dintre Bine si Rau.  De data asta, Luce si Daniel, impreuna cu prietenii lor vor face tot posibilul sa il impiedice pe Lucifer sa-si duca la implinire planul.

Pentru a impiedica stergerea istoriei, ei au nevoie de cele trei obiecte care sunt pe Pamant si ii poate conduce catre locul Caderii. Pentru ca misiunea lor trebuie realizata in 9 zile acestia formeaza trei echipe si se despart, fiecare echipa are de gasit cate un obiect. Numeroase obstacole apar in calea lor, de aceea sunt nevoiti sa se alieze si cu Proscrisii. Dupa multe greutati intampinate si batalii purtate cu Balanta , acestia reusesc sa gaseasca cele trei obiecte. Pentru a afla locul Caderii ei trebuie sa indeplineasca un ritual sacru si Luce are un rol foarte important de indeplinit. Unul dintre cele 3 obiecte, de fapt, este o persoana ( Dee), iar aceasta trebuie sa moara pentru indeplinirea ritualului de aflarea a locului unde a avut loc Caderea ingerilor cu secole in urma.

Reuseste Luce sa descopere blestemul? Cine este de fapt Luce?

Luce este constienta de rolul pe care il are in acest razboi, dar nu crede ca este capabila sa ia viata unui om. Daca va reusi sau nu Luce sa isi duca la indeplinire menirea, ramane sa descoperiti voi. Ceea ce va pot spune este ca dupa acest ritual lucrurile vor lua o intorsatura la care nu ma asteptam in veci. Am ramas masca, cand am aflat de unde a plecat blestemul si cum poate fi el rupt. Pretul pentru ruperea blestemului, dar si finalul cartii, au reusit sa ma surprinda. Mi-a dat peste cap orice asteptari si orice as fi putut eu sa imi inchipui. Ultimul volum al seriei Ingeri Cazuti: Extaz are un final rasunator si neasteptat. Dupa actiunea intensa de pe parcursul celor patru volume finalul m-a suprins.

Dupa aceasta serie a inceput sa-mi placa a citi serii de carti. Multumesc Libris.ro pentru aceste carti extraordinare.

Recenziile seriei Ingeri Cazuti:

1. Damnare, Lauren Kate – volumul I