Iata ca a sosit timpul sa fac si recenzia acestei minunate carti primite de la Libris.ro Va spuneam ca pana la Fascinatie de Melissa Maar nu am mai citit carti cu zane si spiridusi. Lumea lor mi s-a parut fascinanta si autoarea a creat o poveste destul de interesanta. Initial, am avut impresia ca Obsesie va fi o continuare a vietilor celor 4 eroi din Fascinatie, dar nu. Aceasta este povestea zanelor de la Curtea Regelui Intunericului si a lui  Leslie, fata pamanteana. Aceste carti m-au surprins cu adevarat, avand finaluri fericite, dar nu din acelea cu care eram obisnuit. Ma asteptam ca si Obsesie, din seria Fascinatie sa aiba un final neasteptat, dar acest final m-a lasat mut de uimire. Nu va mai dau detalii despre final, ca sa cititi si voi cartea Fascinatie: Obsesie de Melissa Maar , pentru ca merita cu adevarat.

Recenzie-Seria Fasciatie: Obsesie de Malissa Maar

In primul volum am aflat ca traiesc mai multe categorii de zane si care sunt Curtile de care apartin. Povestea din primul volum a fost despre Curtea Regelui Verii si Curtea Reginei Iernii. Despre Curtea Regelui Intunericului nu am avut prea multe informatii decat ca Irial, Regele Intunericului a fost cel care a legat blestemul asupra Regelui Verii. Iata ca povestea se muta de data aceasta la Curtea Regelui Intunericului si din nou, am avut parte de un triunghi amors: Irial, Leslie si Niall.

Leslie este o pustoaica de 17 ani, insa viata ei este foarte dificila. Ea trebuie sa munceasca ca sa-si intretina familia. Are un tata alcoolic si pasionat de jocuri de noroc, si un frate traficant de droguri caruia nu-i pasa de cheltuielile familiei. Leslie a avut nenorocul de a fi la indemana, atunci cand fratele ei trebuia sa plateasca o datorie. Ea a fost oferita barbatilor pentru a achita datoria. Violul asupra ei a darmat-o, dar incearca sa pastreze aparentele in fata lumii. Ii intra in cap ideea ca un tatuaj o va ajuta sa incepa o viata noua. Alegerea unui tatuaj ii va schimba viata cu adevarat. Ceea ce ea nu stie este ca tatuajul va fi facut cu o cerneala din sangele Regelui Intunericului si umbrele pamantului facand-o supusa Curtii Intunericului.

Cine este Irial?

Irial, Regele Curtii Intunericului se confrunta cu probleme grave. Supusii lui incep sa sufere de foame si puterile incep sa le scada. Unele zane au fost ucise, chiar cu gloante omenesti. Zanele de la Curtea Intunericului se hranesc cu emotiile celorlalte zane, dar si cu cele ale muritorilor prin intermediul unei fete-umbra (de data aceasta va fi Leslie). Cat timp a domnit Beira, Regina Iernii zanele intunericului nu aveau probleme cu hrana, pentru ca teroarea Beirei le asigura hrana suficienta. Acum, de cand domnesc Donia si Kennan totul s-a schimbat, iar fericirea zanelor nu ii mai ajuta sa supravietuiasca. Irial ia decizia ca sa o transforme la Leslie in Fata-Umbra si supusii lui sa nu mai sufere de foame.

Ma asteptam ca povestea sa aiba un final fericit, pe parcursul povestii l-am indragit atat pe Niall cat si pe Irial. Cu siguranta nu as fi putut sa aleg intre cei doi, dar finalul m-a lasat mut de uimire si alegerile facute de Irial, Regele Intunericului m-au suprins. Actiunea cartii este destul de intensa si m-am bucurat sa mai descoper cate ceva despre vietile zanelor de la celalate Curti. Daca va reusi Leslie sa redevina stapana pe propria viata sau daca va ramane la Curtea Regelui Intunericului ramane sa aflati voi citind cel de-al doilea volum al seriei Fascinatie: Obsesie, de Melissa Maar.