Aceste jurăminte goale de Lexi Ryan / recenzie

Bine v-am regăsit! Știu, mereu promit să scriu, dar niciodată nu reușesc să mă țin de cuvânt. Celălalt blog îmi ocupă majoritatea timpului. Sper să reușesc să țin pasul și cu postările pe acesta. Măcar câteva pe lună, sper, pentru că îmi pare rău că stă degeaba și nu mă pot ocupa și de el.

De citit, am citit foarte multe cărți și anul acesta. Toate recenziile cărților citite de mine le găsiți pe Lucruri privite de jos in sus. Însă totodată, pentru că acesta este blogul meu dedicat lecturii, o să fac și aici recenziile, atât cât îmi permite timpul.

Aceste jurăminte goale de Lexi Ryan este ultima carte pe care am terminat-o zilele astea. Tot azi am făcut recenzia și pe celălalt blog, de aceea o să încerc să le postez pe amândouă în paralel, să îmi fie mai ușor. Probabil nu știți, dar vă spun acum că sunt o împătimită a cărților fantasy. Iar Aceste jurăminte goale de Lexi Ryan este un superb roman fantasy care m-a lăsat fără cuvinte. O poveste în care se împletesc armonios iubirea, tradarea și prietenia adevărată. Nimic nu este simplu pe Tărâmul Zânelor, dar trebuie să știi ce vrei și să fii ferm în deciziile luate. Zânele sunt creaturi periculoase, cu atât mai mult pentru un muritor.

Aceste jurăminte goale, vol. 1 de Lexi Ryan

Brie și Jas sunt două surori, oropsite de soartă după ce mama lor le-a abandonat pentru a fugi cu iubitul ei, o zână de pe Tărâmul Zânelor. Viața alături de mătușa și verisoarele lor este un adevărat calvar și Brie încearcă din răsputeri să achite contractul făcut și să se elibereze. Din păcate, nu reușește oricât de mult fură de la oamenii bogați, iar acest lucru o va costa foarte mult. Jas este vândută Regelui Mordeus, iar Brie este hotărâtă să o aducă înapoi indiferent de ce va trebui să sacrifice.

De când mama le-a abandonat Brie a urât din tot sufletul Tărâmul Zânelor și Făpturile Fermecate. Acum se vede nevoită să facă o înțelegere cu un goblin ca să o ajute să ajungă la curtea Regele Mordeus. Însă ajutorul goblinului nu este gratuit și fata trebuie să renunțe la o șuviță de păr în favoarea goblinului. De la el află cum să ajungă la curtea Reginei Seelie și de acolo la curtea Regelui Mordeus.

Călătoria pare ușoară, dar nimic nu e ușor! Ca să ajungă la curtea reginei trebuie să spună că vrea să participe la balul Prințului Ronan, care își caută o mireasă. Cu un mic ajutor, ea ajunge la palat, apoi chiar la nemilosul rege Unseelie. Acesta îi cere să fure de la Regina Seelie trei artefacte și să le înapoieze curții Unseelie, iar ca răsplată o va elibera pe Jas.

O sarcină foarte dificilă, dar pe care este hotărâtă să o ducă la sfârșit, pentru salvarea surorii ei. Dar cum să facă asta când Prințul Ronan nu este nimeni altul decât dragul ei Sebastian? Cum să îl înșele și să fure de la el? O mulțime de întâmplări au loc și finalul va fi unul total neașteptat. Eu am rămas mută de uimire de finalul romanului, dar abia aștept apariția următorului volum.

Zi și Noapte,
Să aveți lecturi plăcute!